Inget fiske, bara träning

Nu har det varit extremt lugnt på fiskefronten. Det känns som om jag har avslutat min säsong och istället fokuserar på träningen. Dessutom väntar jag på älgjakten som närmar sig med stormsteg. Det har varit några riktigt fina dagar nu och jag måste väl erkänna att jag varit ganska sugen på att sticka iväg och fiska. Tyvärr har det varit en massa annat som ska hinnas med också.
Hoppas i alla fall att jag kommer hinna med en tur till innan isen lägger sig. Det kommer nog då fort skulle jag tro, jag har redan fått skrapa rutorna på bilen ett par gånger redan. Dagens bild kommer från att jag att ville ha en ny profilbild på facebook plus att jag ville testa lite olika grejer med kameran.

Kommentarer
Postat av: Becca

Hejsan!! Hoppas allt är bra?? Jag har kört igång med en "dagens blogg" tävling nu så kika in och var med vet'ja :D

2010-09-29 @ 13:02:18
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0