Fiskesäsongen slut, träningssäsongen i full gång

Om inte den här bloggen ska dö ut fullständigt är det lika bra att blogga om annat än bara fiske. Just nu är det mest träning som upptar min fritid. Så varför inte blogga om träning och lite annat nonsens. Just nu är jag inne i ett riktigt flyt vad det gäller träningen, inga förkylningar eller andra krämpor som stör.

Dagens träning var ett axlar/triceps/mage-pass med Natalie. Fick till några riktigt bra set i axelpressen idag, körde den som första övning och efter ett uppvärningsset la jag på 90 kg och körde 4 set med 8 reps i varje. Även resten av passet funkade bra. Trodde att jag skulle känna av armbågen när jag körde french press, men det funkade bra.

Efter träningen vart det en stor sushi till lunch innan jag skulle till jobbet. Nu är det två dagars vila innan det är dags att börja om igen.

Tyvärr vart det inga bilder från dagens träning idag. Ska försöka dokumentera lite mer under nästa pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0