Ny prenumeration

Här om dagen köpte jag ett lösnummer av Allt om Flugfiske. Tidigare hade jag en årsprenumeration på tidningen som jag vann i en artikeltävling. Sedan den gick ut har jag inte kommit mig för att förnya den. Till följd av detta blir det så jag konstant glömmer att köpa tidningen. Nu passade jag alltså på att förnya den och får då samtidigt något annat jag borde ha köpt för länge sen. En vadarstav. Jag vet inte hur många gånger jag har snubblat runt i någon älv och förbannat mig själv för att jag inte skaffat en stav. Om inte annat kan det vara mycket bra för säkerhets skull, rätt vad det är så står man i ett läge där minsta felsteg innebär att man ramlar och åker med strömmen.  Så nu sitter jag och väntar på nästa nummer och min vadarstav, tyvärr dröjer det väl till Mars innan det dycker upp.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Får man en vadarstav med nu, härligt. Jag måste också förnya min prenumeration

2010-01-06 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0