Lite mer flugbindning

Det vart lite flugbindning igår kväll. Det resulterade i alla fall i några flugor jag är rätt nöjd med. Jag måste defenitivt binda mer flugor så jag blir lite bättre på det. Jag får nog erkänna att jag är rätt dålig på det området. Dessutom är det ju så billigt att köpa dom på nätet. Men det istället dyrt som fan när jag hela tiden upptäcker att jag behöver nåt  nytt material. Helt klart är ju i alla fall att det blir billigare i längden. Dessutom är det onekligen ganska trevligt att sitta och pyssla med.

Här kommer några smakprov det senaste som bundits.



[Lila tagg, en variant på Red Tag]



[En myggimitation]



[Streaking Caddis, vingen vart lite i längsta laget men jag hoppas att den funkar ändå]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0