Kylan håller i sig

Tanken var lite isfiske i helgen. Men som det ser ut nu kommer det fortsätta att vara svinkallt även i helgen. Det är inte särskilt kul fiska om man bara fryser hela tiden. Men det hade ju varit trevligt att pimpla lite abborre. Som tur är lånade jag fyra nya fiskefilmer så jag ska nog kunna fördriva lite tid helgen i alla fall. Man kan ju alltid hälla upp en whisky och sätta sig vid flugbindarbordet. Appråpå det så vart det ett gäng myggor igår som jag tror kan vara bra i början av säsongen. Jag tror att nästa prioriterade fluga blir bäcksländenymfer, de kan också funka bra tidigt på säsongen. Sen har jag måndagen att se fram emot. Då ska Chris Carter visa upp lite flugbindning i klubblokalen. Ska bli kul att få lite inspiration och nya tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0