Loop AEG series

Nu är det inte så långt kvar tills säsongen börjar. Just nu går jag och funderar på om jag skulle byta ut mitt Lopp Adventure G3 mot ett i AEG-serien. I höstas köpte jag ett TFO Finesse #5 som är rikitgt trevligt. Nackdelen med det spöt är att det är lite orkeslöst om det blåser mycket. Där funkar Loop-spöt rikitgt bra eftersom det är en #6 med mycket snabb aktion. Det är bara det att jag tycker att det är alldeles för snabbt och styvt. Så ett AEG #5 skulle passa riktigt bra tror jag.

När jag letade lite info kring detta hittade jag en trevlig video. Något att värma sig med en svinkall dag när snön vräker ner.

 


Kommentarer
Postat av: E

Ja jag är också lite sugen på nåt nytt till nästa säsong. Det börjar ju kanske bli dags att kolla runt lite..

2010-02-21 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0