Fortfarande ingen vår i sikte

Den här vintern verkar stanna kvar ett bra tag till. Igår var det 25 minus när jag skulle åka till jobbet. Idag var det inte fullt så kallt men väl över 20 minus. Till helgen ska det dessutom komma ännu mera snö, som om det vi  redan har inte skulle räcka. Men enligt en mycket vetenskaplig artikel jag läste på DT.se så kommer våren lördagen den 27:e mars. Så det är bara att hålla ut.

Dagens träning vart ett pass med triceps/mage. Gick riktigt bra även om det sista jag gjorde innan vi skulle hem var att klämma fingrarna i dörren. Det finns risk för ett par blånaglar, men det återstår att se. Benpasset igår gav ordentlig träningsvärk, vaderna ömmar ordenligt idag kan jag meddela.

Det vart även en kort film idag. Det här är en bra tricepsövning att köra tungt på. Jag gillar den riktigt mycket.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0