Äntligen soffan

Trots att det vart en relativt kort dag på jobbet har det varit en lång dag. Jag började ju inte förrän halv 10, men direkt efter jobbet var det träning som gällde. Det vart ett helt ok pass, rygg/axlar stod på schemat. Även om jag har en förkylning i kroppen tycker jag att styrkan fanns. Jag kände visserligen att krafterna saknades lite när det var dags för marklyft. Kanske inte så konstigt i och för sig Om ni frågar mig så är just marklyft den absolut jobbigaste övningen man kan göra.

Nu ska det bli nice att bara sätta sig i soffan med hemgjord pizza och ett glas rött vin och titta på Let´s Dance.


[Ser ni psykblicken]


[Fredagsmys när det är som bäst]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0