Riktigt bra bröstpass

Ligga hemma och ha tråkigt så här på långfredagen? Skulle inte tro det. Nej det vart ett pass på gymet även idag. Bröst och triceps fick bli ett sk bonuspass att avsluta träningsveckan med. Hade bra tryck i musklerna idag. Vi körde pyramidupplägg i bänken men utan att gå upp på maxlyft. För min del stannande jag på 90 kg och fick till 3 bra set. 5-4-5 är jag rätt nöjd med. Sen var det bara att jobba sig neråt igen med 10-kgs intervaller till 60 kg.

Efter den omgången var jag helt slut i bröstet så nästa övning var ren och skär smärta. No Pain No Game! Nu ska jag fira detta med lite öl, vin och hemgjord pizza. Kommer sitta fint skulle jag tro. Det vart en kort film från gymet även idag. Sista setet med kabel-flys, ser inte så jobbigt ut, men jag kan garantera att det kändes.

Glad Påsk på er fiskebröder!


Kommentarer
Postat av: Mange

Glad Påsk på dig Arnold! Du inspirerade mig att plocka fram hantlarna efter 1 års vila, så det blir snart att köpa nya skjortor igen ;)

2010-04-03 @ 14:04:42
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Honken

Härligt! Ja det där är ett litet problem. Det är mycket som sitter lite väl tight nu mera.

2010-04-03 @ 15:18:56
Postat av: Herr D

Ujuj, en blir trött bara att se eländet .-)

Det är dags att greppa en riktig stång nu...med lite elasticitet, ryggrad och vibrerande fettfeneprydda tyngder i änden....

2010-04-13 @ 21:56:41
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0