Det enda jag skriver...

Som ni kanske har märkt så har aktiviteten sjunkit en aning här. Det beror på att det enda jag skriver i nuläget är jobbansökningar. Ja jag har återigen blivit uppsagd. Det börjar snart bli en vana. Men det är väl så när man arbetar för Manpower. Jag kan väl säga att det går lite trögt just nu. Det smittar av sig en del på engagemanget för en hel del  just nu. Jag har inte ens haft nån större lust att fiska. Men jag hoppas att saker och ting kommer falla på plats snart. Men det är sannerligen inte lätt att hitta någon vettig sysselsättning i dessa dagar.

Jag ska i alla fall försöka att komma iväg på lite fiske snart. Det finns planer på lite fiske efter höstgädda. Sen ska jag naturligtvis fiska regnbåge. Nu så här på hösten är det, det absolut roligaste fisket. Hade ju hoppats på en tur till Älvdalen också, men med tanke på vattenläget är det inte att tänka på. Just nu tappas det 130m/s vilket är galet mycket. Kliver jag i älven då, får jag nog kliva upp i Borlänge.

Kommentarer
Postat av: Micke.S

Kliver du upp i Borlänge så ska jag bjuda på kaffe,det är bara att höra av sig;)

/Micke.S

2009-09-10 @ 08:13:13
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0