På banan igen

Nu fungerar äntligen allt som det ska igen. Nu är det bara att hoppas på att läsarna kommer tillbaka igen. Besökstatistiken har sjunkigt som en gråsten i en skogtjärn.

Eftersom det här är en flugfiskeblogg är det väl passande att skriva några rader om just flugfiske. Tanken var från början att jag och Daniel skulle fiska i Lungsjöån till helgen. Men efter att jag sett väderleksrapporten tror jag inte att det kommer ske. Det är ett gigantiskt lågtryck på väg in. Det finns till och med risk för snö. Jag hoppas att vi hinner med detta vatten en gång till innan det blir vinter på riktigt.

Förra helgen gick vi ju bom i Borrsjöån och det vore trevligt att få revansch innan grejerna ska inta sin vintervila.




Kommentarer
Postat av: Micke.S

Tjena Honken!

Kul att allt funkar som det ska.

2009-10-05 @ 10:29:57
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0