Inget fiske på länge

Det har inte blivit något fiske what so ever på väldigt länge. I ärlighetens namn så har det inte varit nåt fiskerelaterat över huvud taget. Förhoppningsvis blir det istället lite älgjakt nästa helg om allt går som det ska. Nu är det här visserligen en flugfiskeblogg, men ett jaktinlägg kanske kan vara på sin plats nu är motivationen och inpirationen för bloggen tryter.

Tanken är att jag ska jästjaga i min brors jaktlag. Det var riktigt länge sen jag var ute och jagade så det ska bli riktigt kul. Hoppas inte att det blir allt för kul bara. Jag har ju inga marker att jaga på här i närheten. Dessutom tror jag inte jag har råd med ytterligare en hobby. Så ni som fortfarande kikar in trots bristen på uppdateringar kan ha i minnet att det kommer ett inlägg om älgjakten.

Jag ska försöka få lite ny inspiration för bloggen. Det vore ju trist om den skulle dö ut efter att varit uppe i snart fem år. Om någon har några bloggtips tas dessa tacksamt emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0