Mycket att göra

Jag har under den senaste tiden haft en hel del att göra. Dels har det dykt upp lite arbete igen. Det är ett inhopp på min gamla arbetsplats. Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer vara kvar den här gången. Dessutom har det dykt en mycket intressant möjlighet på jobbfronten, men det kommer jag hålla för mig själv ett tag tills jag vet mer. Med hårt arbete och en stor portion tur kan en dröm bli verklighet.

Jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, men med flugfiske som huvudinnehåll är det lite av nyhetstorka så här års. Häromdagen vart jag uppringd av en utredare på fiskeriverket som ville ställa lite frågor om fisket i Envikens FVO. Tydligen så planerar man att rensa och bredda en av åarna i området. Detta skulle vara katastrofalt för harr och öringstammarna som finns där. Jag har tänkt att forska vidare i detta och återkomma med en artikel här på bloggen. Det är kul att bloggen läses av personer på fiskeriverket och lika kul att man sedan ber om utlåtanden och information. Då känns det i alla fall som om jag gör lite nytta med att skriva och inte bara tillfredställer mitt ego.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det ju inte bara fiskefantaster som läser...utan en o annan "vanlig" dödlig också :)



// Fru From

2009-01-15 @ 21:10:23
Postat av: Honken

Haha ja just det, jag glömmer ju det ;)

2009-01-15 @ 21:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0