En bild

Det har inte blivit nån "dagens bild" på ett tag nu. Det kanske var lite väl ambitiöst och tro att jag skulle hinna med att fota varje dag. Hur som helst, idag efter jobbet idag tog jag Natalie och Uno en promenad i vintersolen. Det här var ju ett perfekt tillfälle att ta med kameran på. Jag tog närmare 200 bilder men det här är den jag känner vart bäst. Hoppas ni gillar den. Bilden har justerats något i Photoshop. Jag saknar verkligen funktionen att visa bilden i sin fulla upplösning här på blogg.se. Bilder blir betydligt snyggare om man kan se som i sin fulla storlek.



Kommentarer
Postat av: Magnus

Håller med! Man får snart skaffa sig en FTP-server och hänvisa till så får man bara tumnaglar på blogg.se

2009-02-18 @ 13:14:52
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken bra bild! Du börjar få bra hand med kameran.

2009-02-22 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0