Inget fiske

Det blev inget fiske idag tyvärr. Vädret var inte så tilltalande så det kändes skönare att bara stanna hemma istället. Satt här och funderade på om det fanns något intressant att blogga om. Surfade runt lite men hittade verkligen inget som jag kände var värt att kommentera. Jag har också fått en del annat skrivande att ägna mig åt nu och en tid framåt. Jag har kommit in på en kurs på Södertörns högskola. Där ska jag läsa kursen "Att skriva för webben och interaktiva medier" Förhoppningsvis kan det leda till något mer genomtänkta och läsvänliga texter här på bloggen. Mitt främsta syfte är dock att sakta men säkert sadla om till ett skrivande yrke. Jag har fastnat mer och mer för det journalistiiska skrivandet så jag får se vart det leder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0