Börjar inspirationen tryta hos Jakt och Fiske-teamet?

Jag undrar om idéerna hos Jakt och Fiske-gänget börjar ta slut. Efter ha sett kvällens program kan man inte annat en undra. William hade bjudit in Kjell Bergvist och Johannes Brost att medverka. Det skulle fiskas lax i Lagan vilket kunde ha blivit ett mycket intressant program. Isället får man se två amatörer vispa runt med fiskegrejerna vilket kanske kan vara underhållande i sig. Men i vintermörkret när allt hopp om en brusande ström endast lever i tankarna vill jag i alla fall kunna få njuta av lite kvalitativ fiskeunderhållning på tv. Jag skulle kunna ha överseende med det om det bara var ett program, men nej, dessa virrpannor ska vara med i nästa veckas program också. Jag hoppas verkligen att det är det sista jag får se av dom i dessa sammanhang.

Kommentarer
Postat av: Johnny

Instämmer!

Tyckte att gårdagens program hade kunnat sändas på Bolibompa istället...

2008-11-26 @ 15:56:11
URL: http://johnnysfiskeblogg.blogspot.com
Postat av: Honken

Ja det håller jag verkligen med om. Det är ju fan att de ska vara med en gång till...

2008-11-26 @ 18:14:42
Postat av: Micke.S

Även jag hade sett fram mot ett spännande fiskereportage, blev riktigt besviken faktiskt.

Hoppas på uppryckning /Micke.S

2008-11-28 @ 17:36:53
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0