I Stockholm ett par dagar

Nu är jag nere i Stockholm ett par dagar. Det händer väl inte så mycket skulle jag tro. Vi ska väl mest ta det lugnt och packa lite. Det blir väl en tur på stan också antar jag. Ska kolla om jag hittar nån schysst fiskebutik. Det är ju alltid kul att kolla på lite nya prylar. Jag skulle behöva ett par nya vadarkängor. Tror visserligen att jag kommer köpa dom på Capricorn i alla fall, har köpt nästan allt där redan och dom har bra service. Nej nu ska jag ta och gå ut en sväng, kanske en prommenad till sjön och se om det är nån som fiskar.

Kommentarer
Postat av: Jari

Det är riktigt svårt att hitta vadar kängor som håller, Simms är nog de som pallar med i längden.

2008-05-29 @ 12:58:48
URL: http://fiskefeber.blogg.se/
Postat av: Pierre

Hej.

Jag såg att du varit inne på min blogg.

Om du har en liten tanke på att prova jerkning så är mitt råd.

PROVA.

Har hållt på i ca 2 år nu och har redan tagit fiskar över 6 kilo ett par gånger.

Super effektivt helt klart.



Jag länkar inte till min blogg utan till min hemsida.

Där finns det genväg till bloggen.

2008-05-29 @ 21:31:51
URL: http://www.teamnappet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0