Älg och vildsvin

Under lite bilåkande idag har sett lite vilt för en gångs skull. Det har naturligtvis blivit en del fiske också. Fortsatte att fiska i Tänger idag. Jag hade betydligt mer med tid idag. Jag gick igenom hela strömmen idag och det vart tillslut 4 öringar. Jag fick både av den inplanterade och av den naturliga stammen. Även de stationära öringarna börjar växa till sig nu. Det är bara att hoppas på att det är fler än jag som släpper tillbaka fisken igen. Det har blivit en heldag idag, först fiske, sen lite arbete i klubbens tjänst, och nu är det dags att åka till jobbet igen.

Här kommer ett par bilder på mina viltobservationer under dagen.



[HÄR STÅR ÄLGEN OCH BETAR AV NÅGRA UNGBJÖRKAR]

[HÄR HAR JAG OCH MARTIN SMUGIT OSS PÅ VILDSVINEN]
Vi fick även se en riktigt stor galt, men den lyckades jag tyvärr inte få någon bra bild på.
Den vart skrämd och tog av till skogs




Kommentarer
Postat av: Micke.S

Verkar som du haft en händelserik dag. Kul när man får se lite vilt också.

Vi Hörs /Micke.S

2008-05-27 @ 10:49:17
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Jari

Villken kanon dag, det är just detta många missar som inte fiskar. På lördag bär det av till Siljan för flytrings fiske, har inte varit dit sedan sista isarna. En annan sak jag måste fråga, har du fiskat i dalälven "Forshuvud"? jag har bestämt för mig att jag träffat dig där för några år sedan. Du har jobbat med en Patrik Reimertz, om inte.... så var det väl detsamma. Trevlig sida, skitfiske. /Jari

2008-05-27 @ 13:30:23
URL: http://fiskefeber.blogg.se/
Postat av: Honken

Det är sant, man får se mycket man är ute och fiskar. Nej jag har aldrig varit där faktiskt, så det måste nog varit nån annan du träffat. Kul att du gillar bloggen. /Honken

2008-05-27 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0