Nya tag i Försvarsamakten

Jag har efter moget övervägande insett att jag inte kan släppa taget helt om de nationella skyddsstyrkorna. Jag kommer visserligen inte lägga ner samma tid som jag gjorde när jag var plutonchef utan hoppas istället på en stabsbefattning med andra intressanta arbetsuppgifter. Att sluta helt känns helt enkelt inte rätt, men jag kommer i alla fall ta det lugnt nu så här i början av året för att komma tillbaka med nya krafter till hösten.

[Planering av fiskeresa]

Det är hög tid att planera sommarens fiskeresa.Jag tänkte försöka få hit bror till helgen så vi kan spika en vecka och ett resmål. Det finns ett antal intressanta alternativ. Jag hoppas att jag kan fånga mitt livs öring den här sommaren. Det har varit lite struligt med att planera årets resa hittills. Men jag hoppas att bi kan komma fram till nåt i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0