Ny å och nytt bredband

Idag tänkte jag att jag skulle fiska i en annan å för omväxlings skull. Det har inte kännts nödvändigt eftersom fisket i Tänger har varit så bra som det har varit. Jag tänkte åka till Marnäs idag istället. Jag hoppas dock att det är ordentligt med vatten bara. Det brukar kunna vara mycket lite vatten om man har otur. Jag har fått lite rapporter om att fisket ska vara bra även där nu. Dessutom är det kul att fiska i en annan ström. Igår kopplades mitt nya bredband in också. Nu blir det Fiber-LAN istället. Jag valde bredband2 30/30 och det borde komma igång under dagen skulle jag tro. Det ska bli nice med snabbare bredband för mindre pengar. Synd bara att det är tre månaders uppsägning på det gamla bredbandet.

Det kommer en rapport om hur fisket har gått senare ikväll. Idag tänkte jag ta med kameran också. Den här ån är betydligt lättare och vada i så jag tror inte det ska vara nån fara att ha den med sig.

Kommentarer
Postat av: Jari

Jag har fiskat mycket i de trakterna som ung, Björktjärnen har du säkert hört talas om och kanske besökt. Vet du hur fisket är där nuförtiden?

2008-06-18 @ 13:43:10
URL: http://fiskefeber.blogg.se/
Postat av: Honken

Jag vet inte riktigt hur det är med fisket där nu. Jag fiskar bara i strömmarna när jag är i dom trakterna.

2008-06-18 @ 20:24:28
URL: http://honkens.blogg.se/
Postat av: Stefan L

Hur gick det i marnäsån Vi skulle väl prova Svansjöarna också

2008-06-20 @ 11:03:08
Postat av: Honken

Det var ganska lite vatten i Marnäsån så jag åkte till Tänger istället. Det var tur det för jag fick en öring i 2 kilos-klassen. Klart vi ska testa Svansjöarna.

2008-06-20 @ 13:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0