Jag räknar ner...

Nu känns det som om nedräkningen har börjat! Alltså nedräkningen inför fiskeresan vecka 28. Visst det är ett tag kvar, men det ska bli riktigt kul. Det som ändå känns roligast är nog att inte fiska ensam för en gångs skull. Det blir för det mesta ensamfiske för min del. Men det beror antagligen på att jag fiskar ganska mycket, förresten ganska mycket var kanske en underdrift. Idag vart det en kort tur till en av tjärnarna, jag ville försöka lura en sommartrött regnbåge mitt på dagen. Det blir helt enkelt lite mer sport då. Men idag var det fisken som överlistade mig. Istället åkte jag och bar in 2.5 ton hö till Nattis häst medan jag väntade på att hon skulle komma hem från jobbet. Sen tog vi en ridtur, jag lånade en häst idag som jag lyckades hålla mig kvar på under hela turen. Imorrn blir det fiske på förmiddagen, men jag vet inte riktigt vart jag ska åka än.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Det finns väl tusentals ställen, men å andra sidan kanske det är just det som är problemet...

Jag har en mycket bra idé men det beror på om du är ute efter världens finaste öringar?

Ps. La in din blogg som länk på min sida. Hoppas det är OK Ds.

2008-06-26 @ 20:45:06
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Det drar ihop sig sitter och sneglar på den nyanlända flugasken =)

2008-06-26 @ 21:21:04
URL: http://ameberglund.blogg.se/
Postat av: Honken

klart det är ok att länka! Jag är alltid öppen för idéer. Klart att man innerst inne vill ha den där öringen som kan ge en fight som jag aldrig kommer glömma. Men det är ju inte det som räknas alla gånger. Det är den totala upplevelsen som betyder mest när det kommer till kritan. /Honken

2008-06-26 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0