I strömmen, mot strömmen


Igår var det midsommarafton, idag är det många svenskar som mår riktigt risigt. Men inte jag i alla fall, det vart endast ett glas vin och några öl. Nej tanken var jag skulle ha fiskat igår men det kom liksom av sig så jag får helt enkelt ta det idag istället. Idag ska väl många fortsätta sitt midsommarfirande på Dössberget eller i nån sommarstuga. Visst är det kul att fira midsommar men helt ärligt är jag mer sugen på att fiska. Säsongen är så jäkla kort och just nu är fisket riktigt bra så det vore bara dumt att låta bli. Först ska vi i alla fall ta ut hästen på lite rehablitering efter att han har varit hos massören.

Kommentarer
Postat av: Jari

Jag hade samma tankar i morse, undrar hur många som är bakfulla? Själv tog jag det lugnt i går, det kändes riktigt skönt att vakna utan bollknack. Några bilder på Öringen du fick?

2008-06-21 @ 15:55:40
URL: http://fiskefeber.blogg.se/
Postat av: Honken

2008-06-21 @ 17:13:13
Postat av: Honken

Nej tyvärr jag var ensam så jag hade inte kameran med i strömmen. Jag släppte tillbaka den också så det vart ingen efterbild heller! Men det kändes skönt att sätta tillbaka en sån fisk :)

2008-06-21 @ 17:14:41
Postat av: Jari

Starkt jobbat Honken, den fisken bär på fina gener som kommer till nytta längre fram i tiden.

2008-06-21 @ 20:03:55
URL: http://fiskefeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0