Hemma igen

Nu är vi tillbaka i Dalarna igen. Efter ett par dagar i huvudstaden känns det skönt att komma hem igen. Tyvärr har jag dragit på mig en tokförkylning vilket inte är lika kul. Bara hoppas att man orkar fiska lite i alla fall. Idag blir det till att börja med lite softning på stranden. Vi har tillgång till en privat strand vilket är tokskönt, jag gillar inte att trängas med en massa männskor. Jag hade ju tänkt att jag skulle leta efter nån fiskebutik när jag var i Stockholm men det vart helt enkelt inte av. Det vart ett par nya solglasögon istället. Nu är det dags att gå ut i solen en stund.
 





Kommentarer
Postat av: Micke.S

Inget vidare med förkylning i denna värme va? Själv blev jag hemma från jobbet i fyra dar men nu börjar det kännas skapligt.

Krya på dig /Micke.S

2008-06-02 @ 09:11:47
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0