Nu är jag äntligen nöjd

Nu är telefonproblemet äntligen löst. Det vart en Sony Ericsson C702 tillslut. Har inte haft den i många timmar men jag är verkligen toknöjd. Alla funktioner som jag är van vid plus lite nya. Jag hoppas också att jag kommer ha nytta av GPS-funktionerna. Har kollat lite snabbt och jag tror att det kan vara användbart. Måste dock kolla lite med Telia vad det kostar att använda tjänsterna, annars kanske jag får en chock när räkningen kommer.

Stefan ringde nu på eftermiddagen och kollade om jag ville hänga med och pimpla lite abborre imorgon. Jag tror faktiskt att jag ska åka ut ett par timmar, det är så jäkla skönt att komma ut lite. Dessutom får jag väl passa på medan det är kallt och fint väder. Rätt vad det är så är det plusgrader och regn igen. Då behöver man de där timmarna i solen på isen för att inte deppa ihop fullständigt.



Den här gången har jag faktiskt bemödat mig så pass mycket att jag inte tagit en stulen bild på nätet på telefonen. Det vart väl inte världens bästa bild, men det var bara så långt ming energi sträckte sig.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Fick ca 10 mataborrar, men tappade årets fisk tror den var ca 1,5kg,jag såg den. Söndagen blev det rödingfiske på Havsen Linghed, full pott

2009-01-13 @ 19:45:00
Postat av: Anonym

Fick ca 10 mataborrar, men tappade årets fisk tror den var ca 1,5kg,jag såg den. Söndagen blev det rödingfiske på Havsen Linghed, full pott

2009-01-13 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0