Dåliga affärer

Då min mobil har krånglat ett tag nu, tänkte jag köpa en ny. Köpet en W302 vart dock inte riktigt som jag tänkt mig. Telefonen i sig, rikitgt snygg men funkar som skit. Jag visste att den skulle va basic, men inte så jäkla fattig som den var. Bara en sån enkel sak som att kunna göra en smiley när man skriver sms saknades. Telefonboken var helt hopplös att använda. Nu har jag i alla fall sålt den igen, en vecka gammal och 500 spänn billigare och jag har fortfarande en krånglande telefon. Det är bara att fortsätta lite. Jag har funderat lite på en W890 eller C702, båda Sony Ericsson. C702 skulle kanske va ett bra val eftersom den är lite fukt och dammsäker, kan va bra med tanke på intressena man har, det är ofta blött i alla fall.


Den här jävla telefonen kan jag alltså inte rekommendera!!! Men den är jäkligt snygg i alla fall.

Kommentarer
Postat av: johnny

God jul och gott nytt fiskeår på dig, flyfisher! :)

2008-12-21 @ 02:44:19
URL: http://johnnysfiskebloggblogspot.com
Postat av: Micke.S

God Jul och Ett riktigt Skitfiskeår på dig!

/Micke.S

2008-12-22 @ 11:51:55
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Herr D

Denna djungel av teknik....inte får man prova med bytesrätt heller, som med fluglinor köp dyrt aptera och inse att den inte riktigt funka till spöt, byta nä si det går inte du har ju använt den...jaja. God Jul på dig och hoppas att det nya året för med sig lite arbete åt dig ;-)

2008-12-22 @ 22:01:19
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0