Ny rulle

Loop Evotech G3Idag vart det till att spendera lite pengar på Capri-Corn. Har varit sugen på en Loop-rulle ganska länge nu. Dessutom var jag inte helt nöjd med min gamla. Bromsen fungerar inte riktigt som jag vill. Det känns på den nya rullen att det är riktig kvalitet. Den går hur lätt och smidigt som helst. Hoppas jag kommer bli nöjd med den här.

Idag blir det inget flugfiske men väl en tur på Runn. Vi är några killar som tänkte sticka ut och fiska lite gädda. Det var riktigt längesen jag gjorde det så det ska bli kul. Jag passade på att skaffa lite nya wobblers igår så nu har jag en arsenal med nya prylar som måste testas. Jag återkommer med en utförlig rapport hur fisket gått ikväll. Filmkameran ska med så med tiden kommer det även upp en film. Med tanke på det förra mästerverket så har ni nåt att se fram emot ;) Nu är det bara att hoppas på att vädret håller i sig vi inte blir totalt dyngsura på sjön. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Andreas

jasså det är till att bränna pengar =) tur att du fyllt år nyss hehe

2008-08-19 @ 17:09:08
URL: http://ameberglund.blogg.se/
Postat av: Micke.S

Väntar med spänning på att läsa om hur det gick. Fiskar ju en hel del på Runn själv.

/Micke.S

2008-08-19 @ 22:06:03
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0