Förbannelsen

Nu verkar det som om min förbannelse över att inte ha lyckats fånga nån regnbåge släppt. Idag fick jag äntligen en ordentlig fight med en drygt tvåkilosregnbåge. Det funkar fortfarande bra med stora nattsländeimitationer, just denna tog på en "Goddard Sedge" Det hade ju vart nice med ett par bilder på den med en spegelblank tjärn i bakgrunden men nu har även mobilkameran slutat fungera. Det blir inom kort en ny kamera och den här gången blir det en digital systemkamera. Man måste ju kunna dokumentera sina äventyr. Nu är det bara att hoppas att fisket håller i sig.


[Edit 14/9 16:16] Nu har fått tag ett par bilder som togs vid tjärnen igår. Eftersom min kamera är paj så fick jag bilder på mailen inatt så jag lägger ut dom nu.

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0