Slut på semestern

[Falun torsdag den 19:e juli 12:21]

Jaha då var det snart slut på semestern då. Har nu haft mina tre veckor och börjar jobba på måndag igen. Den här semestern har det i stort sett bara blivit fiske. Jag har inte en enda gång beökt en strand för att bara sola och bada. I ärlighetens namn så har det ju inte varit nåt direkt badväder under min semester så jag behöver inte ha dåligt samvete över det. Det skulle vara skönt att vara ledig ett tag till, men samtidigt ska det bli lite skönt att börja jobba igen. Komma tillbaka i vardagsrutinerna innan man blir förslappad. Det är också dags att ta tag i träningen igen, det har inte blivit mycket tränat nu under sommaren kan jag säga. Fast det skadar nog inte att ta lite träningsledigt tror jag.

Nu får jag se fram emot kräftfisket och kräftskivorna i augusti, det ska bli fint det, är helt galen i kräftor. Jaha det är väl det som händer just för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0