Ny kamera

Nu har jag äntligen införskaffat mig en ny kamera. Som jag tidigare många gånger nämt här på bloggen så badade ju min förra kamera. Nu blev det en Nikon D40, valet stod mellan den och en Pentax 100 S. På nåt sätt sätt det som om Nikon gör bättre kameror även om Pentaxen inte är dålig. Så nu kan jag ladda upp lite bilder med bättre kvalitet än de som tas med mobilkameran. Meningen var att det skulle bli lite fiske nu i veckan men det fick ge vika för julbord och byte av termostat i Johans bil. Hoppas på att man kan komma ut lite under julledigheten. Nu har jag i alla fall gjort lite reserch på tänkbara sjöar. Det vore fint att dra en skaplig öring och lägga i röken.

Jag återkommer väl när det väl blivit av och då med bilder oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0