Våtflugor

Imorgon är det dags för flugbindning med klubben igen. Den här gången är det våtflugor som ska bindas. Jag kommer nog bara att observera och snacka skit den här gången. Det kommer nog bli lite att tajt att hinna med träningen efter jobbet, men det får väl bli ett kortare pass.

Et kort pass vart det däremot inte idag. Bröst och biceps stod på schemat idag. Det vart lite av ett monsterpass. Just ju är jag helt utmattad. Men jag fick till en riktigt bra omgång i bänkpressen

1: 50kg x 10 reps
2: 70kg x 5 reps
3: 80kg x 3 reps
4: 90kg x 3 reps
5: 100kg x 1(failure)
6: 60kg x 10 reps
7: 80kg x 5 reps
.

Den här övningen satte verkligen sina spår idag. Resten av passet kördes och riktigt tungt. Hoppas jag inte är helt förlamad imorgon. Får helt enkelt bli en tidig kväll ikväll. Imorgon hoppas jag få lite tips på våtflugemönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0