På banan igen

Nu är jag äntligen frisk igen så imorgon blir det träning igen. Ska bli intressant och se hur det går. Antingen går det riktigt bra tack vare vilan eller så blir det tungt utav helvete för att jag varit sjuk.

Trots att det inte vart någon mässa fick vi en riktigt trevlig helg. Jag brukar inte gilla Stockholm, men den här gången visade staden upp sin goda sida. Det var skönt att bara strosa runt och gå i lite affärer.


[Vågade mig till och med ut i förorten]


[Istället för flugfiskemässa fick jag kolla väskor på Åhlens]

Kommentarer
Postat av: Herr D

Ujuj, ända ut in the hood.....

Det finns ett bra tidsfördriv när man är ute med maddam i väsk/kläd/sko ärenden...

Det finns många billiga och små tillbehör som har intressanta material för flugdindning :-)

2010-03-15 @ 08:30:38
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Natalie

Ja, jag var nöjd i alla fall;)

2010-03-15 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0