Dags att leta nya vadare

Inför kommande säsong är jag i behov av ett par nya vadare. Jag är jäkligt nöjd med dom jag har. Problemet är bara det att dom läcker. Förmodligen är det någon sömm i grenen som inte håller tätt. Jag har försökt undersöka om det går att laga men det verkar inte gå så bra. Nu finns det mängder med schyssta vadare som jag skulle vilja ha. När jag kikade lite hittade en ny modell från Guideline som verkar helt ok. Den här gången är det nog priset som kommer styra mest skulle jag tro. Annars vore det ju nice med ett par från Patagonia. Får väl passa på att kolla på mässan om det visas något mer intressant.


Kommentarer
Postat av: Pekka Englund

Det blir till att lätta lite på lädret till helgen ;-) Eventuellt tar jag med en kompis till lördagens mässa i Borlänge. Sen blir det ju flugbindning nästa vecka att se fram mot!



Ha det!



/ Pekka

2010-03-01 @ 19:39:56
Postat av: Ka

HAft en bra dag än så länge? förresten, är du en utav dem som har lov idag ? =)

2010-03-01 @ 19:59:06
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Danne

Vänd dem ut-och-in och stryk liquisol på sömmarna, där du tror att de läcker. :)

2010-03-03 @ 09:10:31
Postat av: Honken

@ Pecka. Jag sparar mig till mässan i sthlm tror jag. Finanserna är inte de bästa just nu.



@ Danne. Ja det kanske man skulle prova. Det lär ju knappast läcka mer iaf ;)

2010-03-03 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0