Söndagsångest

Hur kommer det sig att helgerna går så fort. Trots att jag inte gjort nånting, bara slöat hela tiden känns det som jag just slutat jobbet. Imorgon börjar en ny arbetsvecka, är bokad hela veckan så nu kan jag i alla fall planera lite mer än vanligt. Det blir träning på förmiddagarna och jobb på eftermiddagarna. Idag satt jag och gjorde lite efterbearbetning på några bilder jag tog för ett tag sen. Jag vart ganska nöjd med en del av bilderna i alla fall. Satt även och surfade lite på tradera och blocket. Jag är grymt sugen på en ny kamera, men inkomsterna tillåter tyvärr inte det. Jag kanske bara inbillar mig att jag skulle ta bättre bilder om jag fick en bättre kamera. Men i själva verket är det nog som Chase Jarvis säger; "The best camera is the one that´s with you" Han har tagit en hel del riktigt snygga bilder med Iphone-kameran. Så i många fall handlar det nog inte om kamerans kvalitet. Jag tror att jag ska försöka hitta nåt kul ställe att fota lite schyssta HDR-bilder nån dag. Det kan bli riktigt bra resultat om man har lite tur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0