Håvslöjd i vår

I vår ska jag bygga en trähåv tillsammans med några andra i fiskeklubben. Vi har tillgång till en slöjdsal med allt vad det erbjuder. Det ska bli lite kul att ha något att pyssla med när man inte kan fiska. Det kan vara kul att ha en egentillverkad håv också. Naturligtvis kommer jag att använda ett knutlöst catch and releasegarn till den. Jag har ingen aning om vart man får tag i det men jag hoppas att projektledaren för detta har koll på det. Om inte annat får jag väl slakta en håven jag redan har.


Kommentarer
Postat av: Pekka Englund

Hejsan!



Är kompis med slöjdläraren i fråga. Han, dvs Tomas, ska göra sitt bästa så att även jag kan bli medlem i er exklusiva fiskeklubb ;-). Jag menar, jag har ju bott i Falun i snart tio år så någon gång är det väl dags :-0

2010-01-07 @ 23:07:32
Postat av: Honken

Jaha du känner Tomas. Jag jobbade ju ett år på Britsarvsskolan tidigare. Jag skickar ett mail till dig om hur du ska bära dig åt för att ansöka till klubben.



/Henrik

2010-01-08 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0