Flugfiskemässan bokad

Nu har jag bokat tågbiljetter till Stockholm den 11:e mars. Det blir en weekend i huvudstaden med besök på flugfiskemässan och lite annat. Det ska bli riktigt skönt att komma iväg på nåt, det var längesen det hände något utöver det vanliga. Jag hoppas på många intressanta utställare på mässan. Jag ska i alla fall se till att göra ett besök hos Chris Carter som kommer binda flugor. Mässan är ju ett säkert vårtecken, och efter den kommer det nog gå ganska fort fram till att jag står i någon ström. Lite synd är att finanserna inte är de bästa just nu. Att gå på mässor brukar framkalla ett visst köpbegär.

Ikväll blir det lite alla hjärtans dagmys i förtid. Vi har handlat till en pastasallad som kommer bli något i hästväg. Dessutom hittade vi grillade kycklingspett som ser extremt goda ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0