Äntligen plusgrader

Idag letade sig temperaturen över nollstrecket för första gången sedan, ja minns faktiskt inte när. Än är det mycket vinter kvar men det känns ändå som om våren är inom räckhåll nu. Det passade bra att det faktiskt inte var så kallt idag. Jag har nämligen stått ute och fotat en sadel som ska säljas, fingararna vart ändå stelfrusna efter en halvtimme. Jag passade även på att fota lite annat när kameran var med i stallet. Trots det gråa och trista vädret fick jag några bilder jag är skapligt nöjd med.

Nu ska jag lägga mig i soffan med nya nummret av "Allt om flugfiske" och en öl. Det känns precis lagom en lördagseftermiddag.




Kommentarer
Postat av: N

Fin bild på polle:)

2010-02-28 @ 19:39:38
Postat av: maria

Åhh,vilken fin bild av Uno.Den vill jag ha.=D

2010-03-02 @ 18:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0