Sparlåga

Nu har det vart några riktigt sega veckor. Det har inte blivit ett dugg fiskat. Det känns lite som jag har gått in i vintervilan. Kanske lite tidigt, men ska jag vara helt ärlig så har jag inte varit särskilt sugen på fiske. Det mesta av energin har gått åt till att söka jobb. Men den sysselsättningen är ju inte direkt uppmuntrande. Det är bokstavligt talat som att gräva i bly. Om man väl hittar ett lämpligt jobb att söka så är man en av flera tusen sökanden.

Det är inte bara fisket som blvit lidande av mitt bristande engagemang för fritidssysslor. Bloggen har inte direkt pockat på mitt intresse den heller. Känner mig helt enkelt inte särskilt kreativ just nu. Hoppas det lossnar snart bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0