Jag missar flugfiskemässan

I helgen är det Svenska flugfiskemässan. Återigen jobbar jag och kommer missa det i år igen. Det hade vart trevligt att se lite nyheter och uppvisningar. Jag får väl nöja mig med Capricorns minimässa senare i vår. Det brukar vara ganska trevligt det också. På sätt och vis kanske det är bra att stanna hemma, det brukar kunna gå åt en hiskelig massa pengar, det finns ju en hel del prylar att shoppa. 

Nej istället ska jag förgylla helgen med att jobba natt. Kanske inte lika roligt, men jag kommer i alla fall tjäna pengar istället för att göra av med dom. 


Kommentarer
Postat av: Herr D

Upp med humöret, sportfiskemässan kommer snart. Jag var på Flugmässan idag och talade med i princip alla utställare, och de flesta kommer att vara på plats även där. Ny chans nya möjligheter, jobba kämpa ;-)

2009-03-14 @ 18:41:18
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Honken

Ja jag får göra ett nytt försök då istället :)

2009-03-15 @ 14:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0