Snart lite julledigt

Nu återstår det bara ett skift kvar att jobba innan jag får lite julledigt. Det ska bli otroligt skönt att bara vara hemma och slappa. Kanske blir det till att värma lite glögg och sen sätta sig och binda lite flugor. Vi har ju nu kommit in på den ljusa sidan av året igen och flugaskarna måste fyllas på inför nästa säsong.

Om isarna hunnit bli tillräckligt tjocka  kan det mycket väl bli en tur till någon rödigtjärn. Som jag sagt många gånger förut är jag inte så där vansinnigt road av pimpelfiske, det är mest korvgrillningen som lockar i det fallet. I övrigt kommer nog julen firas hemma i lugn och ro med mycket god mat och dryck.

Dessa dagar är perfekta att ägna åt fiskeböcker och filmer. Jag har fortfarande inte läst "Sex, Death and Flyfishing" så den blir perfekt att lägga sig med i soffan under mellandagarna.

Till sist vill jag ösnka alla er som läser bloggen en riktigt god jul.


Kommentarer
Postat av: Micke.S

God Jul och Gott nytt skitfiskeår på dej själv!

2009-12-23 @ 21:09:15
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Herr D

God Jul o Gott Nytt skitfiskeår :-)

2009-12-24 @ 23:19:21
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Pekka Englund

God Jul och ett Gott nytt år i förskott! Sitter redan och planerar inför nästa års flugfiske :-)

Ha det!



Mvh/ Pekka Englund

2009-12-29 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0