Hittade bloggen på Mittfiske.se

Jag surfade nyss in på Mittfiske.se och fastnade på en rubrik under "Senaste nytt" Rubriken "Nytt lyckat fiskevårdsprojekt" verkade lite bekant så jag klickade på den. Till min stora förvåning slussades jag till min egen blogg. Kul att jag länkas från en större och relativt känd sajt. På något sätt blir jag lite mer taggad att verkligen ta tag i bloggen lite bättre, det har varit lite sisådär med uppdateringar ett tag. jag är väl inte direkt någon Blondinbella som kan skriva spaltmeter om allt jag gör om dagarna. Tror inte att ni skulle tycka det vore särskilt intressant att läsa om det i alla fall. 

Nog finns det mycket att skriva om fiske, så nu är det väl upp till min egen fantasi och uppdatera oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0