Inget snus

Nu har jag inte snusat sedan i lördags. Egentligen vet jag inte varför. Det var inte så att jag hade bestämt mig för att sluta. Det bara blev så av någon anledning. Jag insåg nån gång under söndagen att jag inte hade tagit nån snus och att jag egentligen inte var sugen. Senare på kvällen var jag visserligen jäkligt snussugen men eftersom jag då inte hade tagit nån på hela dagen så kunde jag lika gärna låta bli. Nu har det gått ca 58 timmar utan snus. Helt ärligt är jag galet sugen nu, men på nåt konstigt vis känns det ändå bra. Jag hoppas att jag den här gången kan sluta på rikitgt, dels för att spara en hel del pengar, men förhoppningsvis kommer jag må bättre. Inte för att jag mår dåligt nu men man kanske kan må bättre det man tror är bra.



Kommentarer
Postat av: Johnny

Hehe stå på dig mannen!

jag vet vad du genomlider. Jag slutade för ca 4-5 år sen och jag kan än idag känna av suget. Dock blir det svagare och svagare och längre och längre mellan "attackerna! Jag slutade för att jag snusade upp 2 dosor ,ettan lös, om dagen. Jag tog 3 (TRE)snusar åt gången = halv dosa. Höger, vänster och en baddare på mitten och ÄNDÅ kändes det som om det inte var nog... inte bra tänkte jag och lade ner skiten istället och det har jag inte ångrat en enda gång.

Ge inte upp! Det blir bättre! :)

2009-01-20 @ 00:59:17
URL: http://johnnysfiskeblogg.blogspot.com
Postat av: Sälen

Jag är alltid redo att skriva kontrakt, säg bara till! :D

Lycka till även om du inte vill. :P

2009-01-20 @ 06:07:16
URL: http://www.sälskap.se
Postat av: Daniel

Nu när du tagit första steget är det bara att fortsätta. Det här klarar du!!

2009-01-20 @ 12:28:01
Postat av: Honken

Det går ganska bra just nu iaf. Förra gången jag slutade med snuset så började jag röka i tid och otid, det får absolut inte hända den här gången!



Haha nä några kontrakt blir det inte tal om :) Det vart ju krångligt för Martin det.

2009-01-20 @ 12:38:46
Postat av: Micke.S

Hur går det med "slutandet", Hoppas du fixar det.

/Micke.S

2009-01-27 @ 17:58:22
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Honken

Ja det går ganska bra faktiskt, har inte snusat än iaf. Tar ett och annat nikotintuggummi, men försöker hålla igen lite på dom också, vill ju inte byta ett begär mot ett annat

2009-01-28 @ 05:19:09
Postat av: Micke.S

Nä det vore ju dumt, men för dom som röker så kan ju snuset vara ett alternativ om dom inte kan lägga ner nikotinet helt. Hos mig har inte den rätta viljan infunnit sig att sluta så än käns det inte som det är någon ide att försöka än...Hur gick det med laketävlingen föresten?har den varit än eller...

/Micke.S

2009-01-28 @ 12:12:45
URL: http://fiskeborlange.blogg.se/
Postat av: Honken

Nä precis, egentligen vill jag inte sluta snusa för det är så jäkla gött men det känns ändå som en bra idé att göra det. Nej Laknatta har inte vart än, det är nästa fredag. Jag hoppas jag hinner hänga med, ska jobba natt den helgen.

2009-01-28 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0