Vattenskada i mobilen

Idag lyckades jag klanta till det igen. Först var det kameran och nu har även mobilen fått bada, jag med i och för sig. I eftermiddags åkte jag iväg för att fiska lite regnbåge. Fisket gick riktigt bra och jag skulle håva dagens 4:e fisk. Jag var dock lite oförsiktig och såg mig inte riktigt för var jag satte fötterna. Detta resulterade i ett kortvarigt bad i tjärnen med en vattentemperatur på ca 6 grader, tro mig det var KALLT!!! Det är väl inte hela världen att bli blöt, men mobilen gillar helt enkelt inte att bada. Den fungerar inte så vidare bra längre. Eftersom man blir helt handikappad utan mobil lär jag åka och köpa en ny imorrn. Det skulle ju vart roligare och lägga dom pengarna på ett nytt spö t.ex.

Jaja det är som det är. Jag har i alla fall haft den bästa helgen på mycket länge. Natalie har varit och hälsat på hela helgen och jag längtar reden efter henne fast det bara är några timmar sen hon åkte. Nu får jag hoppas att jag kan blogga om lite seriöst fiske som inte inbegriper att jag lyckats paja ytterligare nån/några av mina saker. Eller så får jag helt enkelt sluta att ha med mig saker som inte tål vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0