Hur in i helvete jävla dum får man bli...

Såg fram emot lite kvällsfiske i en av tjärnarna ikväll. Så vart det visserligen, fisket orkar jag inte ens börja att beskriva. Nej jag hoppar istället till hemresan. Medan jag packar ihop mina grejer ställer jag kameran på taket på bilen. Precis innan jag ska ta kameran bestämmer jag mig för att lätta lite på trycket. När det är klart har jag totalt glömt att kameran står på taket, resten kan ni själva lista ut. När jag väl kommer på det är det redan för sent. Vi vänder och kör tillbaka, efter en stund ser jag den ligga på vägen. När jag kliver ur bilen ser jag objektivet på ett ställe och resten på ett annat. Jag samlar ihop resterna och kan enkelt konstatera att; Thats it folks! Det är bara skrot kvar. Det är bara att sätta sig i bilen och andas, att försöka motstå impulsen att skrikande kasta sig ur bilen och hoppas på en lika snabb död som kameran fick.

Minneskortet klarade sig visserligen. Så här kommer de sista bilderna min stackars Nikon fångade. Men först en bild på spektaklet.






Kommentarer
Postat av: N

Jävla röv vilket oflyt!!

2010-06-23 @ 23:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0