Spöregn hela dagen

Dalarna regnar sönder. Broar rasar och vägarna spolas bort. Det har alltså inte direkt varit läge för fiske. Jag och Daniel gjorde visserligen ett tappert försök igår kväll. Det enda som ville hugga på våra flugor var några stöddiga abborrar. Idag har det varit ett riktigt "vara-inne-väder" Jag har suttit å pillat med bloggen. Det resulterade i en ny logga och en ny bakgrund. Nästa  vecka ska jag göra en tur till mina hemtrakter. Jag ska förhoppningsvis få tid till lite gösfiske, något som det inte blir mycket med här hemma i Dalarna. Jag har också passat på att skaffa mig mobilt bredband (kontant) så jag kan uppdatera bloggen på plats. Fram tills dess tror jag att jag kommer ta fiskeledigt. Men man ska ju aldrig säga aldrig, suget kan ju bli för stort å då lär man ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0