Seninarium om fiskevård i Dalarna





På söndag anordnar Sportfiskarna ett mindre seminarium i Leksand. Tyvärr jobbar jag vid detta tillfälle, jag hade mycket gärna åkt. Med lite tur kanske jag kan smita från jobbet lite tidigare, det vore helt klart intressant att lyssna till föredragen. Jag skulle ha fått upp den här infon lite tidigare men det har helt enkelt glömts av, Jag hoppas i alla fall att jag har tipsat nån intresserad.

På programmet:

"Restaureringsarbeten i fysiskt skadade vattendrag" Anders Bruks, Fiskebiolog Älvdalen
”Vatten- och fiskevård i teori och praktik” Kjell Leander, Leksand gymnasium
”Siljan och regnbågarna” Ulf Pierrou, Länsstyrelsen

Tid och plats
25 januari kl 13.00 – 15.30, Leksands Gymnasium (Står inte mer exakt än så, men jag antar att det är skyltat på något sätt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0