Så var det dags igen

Nu har det än en gång hänt att en snurrig sörlänning med GPS förirrat sig på skoterlederna i norra Dalarna. Jag kan inte riktigt förstå hur man styr ut på en skoterled utan att tänka att det här kanske inte stämmer helt och hållet. Nu vet ju i och för sig inte jag vad människan i fråga tänkte, men faktum kvarstår, att den samme i alla fall fortsatte ut i skogen.

Hittade den här bilden på DT.se Jag gillar den smått sarkastiska bildtexten. Skoterledsmärkena borde kanske tillföras en kompletterande varingstext eller vad tror ni? Fast det kan ju  samtidigt bli förvirrande när det står att man inte ska avvika från leden.




Kommentarer
Postat av: Carolin

Haha, jag läste också om alla äventyr våra kära GPS'er ställer till med! Ibland undrar man ju vad folk tänker med???? Man undrar ju vad det är för fel på en gammal hederlig karta??

2009-01-27 @ 23:30:40
URL: http://arrdiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0