Det tog bara ett år att komma igång igen

Ja det tog mig bara ett år att komma igång med träningen igen. Nu på etfermiddagen skrev jag och Natalie in oss på gymet och gjorde det första träningspasset tillsammans. Trots att jag ligger ljusår från mina tidigare resultat var det ändå riktigt skönt att träna. Jag känner mig riktigt motiverad att köra igen, jag behövde nog det här året på mig att inse det. Jag hade tränat i så många år innan och tillslut orkar man helt enkelt inte gå till gymet fem dagar i veckan. Idag vart det ett halvhårt pass, men jag vet att träningsvärken kommer vara bortom allt. Faktum är att jag redan nu känner den komma krypandes. Så resten av den här veckan kommer jag röra sig som en nittioåring. Men det är alltid värst i början innan man hunnit köra igenom hela kroppen.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej



Är ute efter information om fisket kring Enviken/Yttertänger. Hittade sidan av en slump. Du kan väl skicka ett mail till mig?

2009-01-09 @ 10:40:26
Postat av: Desiré Engström



Hej där!



Jag heter Desiré Engström och arbetar med marknadsföring för Vildmarksmässan.

Jag tänkte bara tipsa om vi nu går ut med en filmtävling där vi söker Sveriges bästa

Äventyrsfilm! Den bästa filmen visas i vår TV-reklam och dessutom kan man vinna andra fina

priser!



Lycka till med träningen!



http://www.vildmarksmassan.se/filmtavling

2009-01-13 @ 12:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0