Hyr fiskefilmer på Headweb.com

Jag har hittat en hyrfilmstjänst på nätet som faktiskt funkar bra. Om ni har sett alla fiskefilmer i bokhyllan tusen, och åter tusen gånger, och är sugna på något nytt kan Heaweb vara nåt för er. För mig som använder Mac har utbudet av hyr-tjänster på nätet varit begränsade, men nu finns det ett bra alternativ. Jag kollade igenom utbudet, och jag måste säga att det är förhållandevis stort. Man behöver dock inte bara hyra filmen, vissa filmer går även att köpa, dock inte alla. Köper du filmen kan du bränna ut den och kolla på den i DVD-n om du känner för det, filmerna är alltså inte DRM-skyddade. Själv tänkte jag hyra Öringens Eldorado och kika på under kvällen. Det känns som en perfekt sysselsättning en söndagskväll.

Hyr filmerna på Headweb.com Fiskefilmerna hittar du under kategorin Specialintressen, eller bara genom att söka på fiske.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Smart. Det var en nyhet. Perfekt att surfa in där då, under trista vardagskvällar när abstinensen knackar på.

2009-02-24 @ 08:45:29
URL: http://promisedland.blogg.se/
Postat av: jeanette

GRYMT!

2009-04-30 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0