Håll i er för nu blir det färgfilm

Igår lånade jag en HD-kamera av en kompis. En budgetmodell för ca: 1000 kronor. Men jag tänkte att det kan i alla fall vara värt att testa. Det kan ju vara kul att göra små korta filmer ibland. Stillbilder i all ära, men ibland kan det va kul när det rör på sig. Så här i efterhand kan jag förstå att kameran inte kostar mer än 1000 kronor. Men i bra ljusförhållanden och om man låter bli att zooma kan man uppnå ett "helt ok" resultat.

Det vart några snuttar från gårdagens fiske som jag klippte ihop idag.  Jag har varken lagt någon längre tid på vare sig filmning eller redigering, men här har ni resultatet.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hörru... det är ju ingen färgfilm, det är ju i CP filter ;)

2009-08-17 @ 22:12:24
Postat av: Honken

Haha ja, nu var det lite väl mycket variation på klippen, färgmässigt, så det fick bli ett filter på det hela.

2009-08-17 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0