När solen skiner hinner man inte blogga

Det har varit så otroligt fint väder nu så jag har inte haft tid att sitta framför datorn. Jag har däremot gjort ett till försök på harrfiske. Tyvärr är det ett alltjämt stigande vatten i strömmen, och harren är väl känd för att inte gilla detta speciellt mycket. Men imorgon bär det av mot Moratrakten för lite fiske på regnbåge i Dalälvens strömmar. Jag hoppas att det hugger på en fin båge. Det skulle va riktigt nice att få känna en fisk på spöt.

Jag skriver ett inlägg om fisket imorgon kväll så ni får höra hur det gått. Kameran blir med så jag kan dela med av lite trevliga bilder. Tills dess önskar jag glad påsk till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0